Κυριακή, 11 Ιουνίου, 2023

Όλο και περισσότερες υπηρεσίες και αγαθά αγοράζουν μέσω διαδικτύου οι Έλληνες

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Πρωταθλητές» στην Ευρωπαϊκή Ενωση στην ηλεκτρονική παραγγελία φαγητού είναι οι Ελληνες χρήστες του internet, καθώς, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, στην Ελλάδα καταγράφεται το υψηλότερο ποσοστό, 47%, ενώ το αντίστοιχο μέσο ευρωπαϊκό ποσοστό είναι μόλις 19%. Δεν είναι τυχαίο ότι η μία ηλεκτρονική εφαρμογή για παραγγελία φαγητού εξαγοράστηκε το 2015 από γερμανικό όμιλο, ενώ μεγάλη επιτυχία σημειώνουν και οι λοιπές παρόμοιες εφαρμογές.

Αιτία; Η ολοένα και μεγαλύτερη διασύνδεση των Ελλήνων με το διαδίκτυο καθώς και τα capital controls που εκτόξευσαν στα ύψη το ηλεκτρονικό εμπόριο. Από τα στοιχεία προκύπτει ότι οι Έλληνες επιλέγουν ολοένα και περισσότερο το διαδίκτυο κυρίως για την αγορά υπηρεσιών και διαρκών καταναλωτικών αγαθών, όχι όμως και για την αγορά τροφίμων και ποτών. Οι λόγοι για την υστέρηση της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών αγορών στη δεύτερη κατηγορία είναι δύο. Πρώτον, τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ αναπτύσσονται στην Ελλάδα ουσιαστικά τα δύο-τρία τελευταία χρόνια και ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαιτέρως επιφυλακτικοί στην αγορά μέσω internet νωπών τροφίμων, αμφισβητώντας συχνά την ποιότητά τους.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ