Τρίτη, 4 Οκτωβρίου, 2022

Σε περισσότερες από 2.000 κλήσεις ανταποκρίθηκε η “Τηλεφροντίδα” του Δήμου Θέρμης

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Από το ξεκίνημα υλοποίησης της δράσης “Τηλεφροντίδας” στον Δήμο Θέρμης έως και τον Απρίλιο του 2020 το Κέντρο εξυπηρέτησης έχει δεχθεί πάνω από 2.000 κλήσεις και έχουν άμεσα εκτελεστεί 50 κλήσεις έκτακτης ανάγκης. Η τηλεφροντίδα απευθύνεται κυρίως σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, ηλικιωμένους και ανθρώπους που πάσχουν από χρόνια προβλήματα υγείας. Μέσω του συστήματος της τηλεφροντίδας, επιβλέπεται το περιβάλλον, εντός και εκτός οικίας, η συμπεριφορά και η καθημερινή δραστηριότητα ενός ανθρώπου με σκοπό τον άμεσο εντοπισμό και την έγκαιρη αντιμετώπιση περιπτώσεων στις οποίες χρειάζεται βοήθεια. Βασικός σκοπός της υπηρεσίας είναι να δημιουργεί τις απαραίτητες συνθήκες για την παραμονή στο σπίτι και την ανεξάρτητη διαβίωση ανθρώπων που χρειάζονται βοήθεια. Τα περιστατικά που εξυπηρετούνται στον Δήμο Θέρμης αφορούν 100 ωφελούμενους από τους οποίους 30 στο Ν. ρύσιο, 33 στη Θέρμη, 22 στην Μίκρα και 15 στα Βασιλικά.

ODYSSIA BANNER MAKE 300
kdap childhood

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ