Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου, 2022

Yγιεινά σνακ για τα παιδιά µας

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Poylikidou Avatar
Δέσποινα Πουλικίδου
Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

Η παιδική ηλικία είναι µια σηµαντική περίοδος για τη σωστή σωµατική ανάπτυξη του ανθρώπου. Κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας επιτυγχάνεται η διαµόρφωση και υιοθέτηση των διατροφικών συνηθειών, οι όποιες µας ακολουθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής µας.

Γι’ αυτό το λόγο είναι σηµαντικό οι γονείς να επηρεάσουν θετικά τις τροφικές επιλογές των παιδιών τους. Θα πρέπει να χτίσουν γερές βάσεις έτσι, ώστε να µην έρθουν αντιµέτωποι µε τις συνέπειες των λανθασµένων διατροφικών επιλογών, όπως είναι η παχυσαρκία, ο διαβήτης κτλ.

Οι ενεργειακές όµως απαιτήσεις του οργανισµού δεν καλύπτονται µόνο από το πρωινό, το γεύµα και το βραδινό. Θα πρέπει να εξασφαλίσουµε για το παιδί µας και τα ενδιάµεσα υγιεινά σνακ. Ένα τέτοιου είδους σνακ είναι αυτό που θα ανεφοδιάσει τις «µπαταριές» του µε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, όπως υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταµίνες, µέταλλα, ιχνοστοιχεία.

portrait smiling boy holding bowl fruit salad against white background

Μερικές επιλογές είναι οι ακόλουθες:

  • Φρούτα είτε φρέσκα είτε αποξηραµένα ή και κοµπόστα
  • Φυσικός χυµός
  • Ζελέ µε φρέσκα φρούτα
  • Λαχανικά (καρότο, αγγούρι) σε λωρίδες µε ντιπ γιαουρτιού
  • Γιαούρτι µε µέλι και ξηρούς καρπούς ή φρούτα
  • Ξηροί καρποί
  • Παστέλι
  • Ρυζόγαλο
  • Κουλούρι σουσαµένιο ή µε σταφίδες
  • Σταφιδόψωµο
  • Ρυζογκοφρέτες, κρακεράκια και κριτσίνια
  • Σπιτικές µπάρες δηµητριακών
  • Μπισκότα από βρώµη ή από χαρούπι
  • Σπιτική τυρόπιτα ή χορτόπιτα
  • Σπιτικό κέικ (π.χ καρότου)
  • Μικρό σάντουιτς µε τυρί ή κοτόπουλο ή αβγό
  • Ψωµί µε ταχίνι και µέλι

Tο κολατσιό των µικρών µας φίλων, εκτός από νόστιµο, θα πρέπει να είναι και ελκυστικό. Γι’ αυτό καλό είναι να δώσετε έµφαση και στον τρόπο σερβιρίσµατός του, για παράδειγµα σε πολύχρωµο πιάτο ή µέσα σε κάποια πρωτότυπη συσκευασία. Επίσης, µπορείτε να τους έχετε ως βοηθούς κατά την προετοιµασία του, ώστε να εξοικειωθούν και παράλληλα να µάθουν τη διατροφική αξία των διάφορων θρεπτικών συστατικών που θα χρησιµοποιήσετε.
Μην ξεχνάτε ότι ο ρόλος του γονέα λειτουργεί ως πρότυπο!

Eνθαρρύνετε, λοιπόν, τα παιδιά σας να υιοθετήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες παίρνοντας παράδειγμα από τις δικές σας!

DespinaPoulikidou e1610360804353
Δέσποινα Πουλικίδου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
despoinapoulikidou
elenidis 300X300
integrative osteopathy nasiopoulos

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ