Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου, 2022

Μένουμε σπίτι και επανεκκινούμε τις διατροφικές μας συνήθειες

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Poylikidou Avatar
Δέσποινα Πουλικίδου
Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

Η περίοδος που διανύουμε είναι αδιαμφισβήτητα πρωτόγνωρη και ιδιαίτερη. Είναι όμως πολύ σημαντικό τώρα που μένουμε σπίτι να τρώμε υγιεινά και να δώσουμε στον οργανισμό μας θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη για να χτίσει σιγά σιγά μια καλή άμυνα και αυτό να γίνει συνήθεια για το μέλλον.

Μια από τις πλέον κοινές δικαιολογίες για αναβολή της προσπάθειάς να ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή είναι η έλλειψη χρόνου, κάτι που τώρα έχουμε σε αφθονία. Μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτή την περίοδο για να επανεκκινήσεις τη διατροφή σου! Είναι σημαντικό τόσο για την σωματική όσο και την ψυχική σου υγεία να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή!

Τα βήματα είναι απλά:

  • Ξεκίνα τη μέρα σου μ ένα πλήρες θρεπτικό πρωινό (ψωμί με μέλι & ταχίνι, porridge, αυγό).
  • Να τρως ανά 3 με 4 ώρες. Τα μικρά και συχνά γεύματα είναι το παν και ένα καλό μεταβολισμό.
  • Στα ενδιάμεσα γεύματα είναι αυτά θα σου δώσουν ένα μικρό πακέτο ενέργειας που το χρειάζεσαι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επέλεξε φρέσκα εποχιακά φρούτα και ξηρούς καρπούς.
  • Τα κυρίως γεύματα σου να αποτελούνται από την αγαπημένης μας τριάδα. Πρωτεΐνη, υδατάνθρακα και καλά λιπαρά. Μην ξεχνάς να τα συνοδεύεις με σαλάτα εποχής.
  • Προσπάθησε να έχεις μια ρουτίνα στο εβδομαδιαίο σου διαιτολόγιο. Για παράδειγμα κάθε Δευτέρα όσπρια, Τρίτη κοτόπουλο κτλ έτσι ώστε να καταναλώνεις όλες τις κατηγορίες τροφίμων.
  • Να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου με νερό. Πίνουμε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα. Ενώ η κατανάλωση καφεΐνης δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 2 ποτήρια την ημέρα.
  • Οργάνωσε τα ψώνια σου κάνοντας μια λίστα με τα τρόφιμα που χρειάζεσαι πριν πας στο σουπερ μάρκετ.
  • Απέφυγε αγορές που θα σε βάλουν σε πειρασμό στο καταναλώσεις «κενές» θερμίδες (πατατάκια, αναψυκτικά κτλ)
  • Είναι μια ευκαιρία να δοκιμάσεις υγιεινές, εύκολες και γρήγορες συνταγές γευμάτων ή σνακ
  • Αν νιώσεις έντονη επιθυμία για γλυκό επέλεξε μια μπάρα δημητριακών ή ένα παστέλι ή γιαούρτι με γλυκό του κουταλιού
  • Αν θέλεις να μασουλάς κάτι ενώ διαβάζεις το βιβλίο σου ή βλέπεις ταινία προτίμησε μπαστουνάκια λαχανικών (καρότο, πολύχρωμες πιπεριές κτλ) με dip από γιαούρτι ή κατίκι
  • Προτίμησε σπιτικά pop corn ή σπιτικά τσιπς λαχανικών αντί για πατατάκια, γαριδάκια
  • Μην σταματάς τη φυσική σου δραστηριότητα! Στο διαδίκτυο θα βρεις ασκήσεις που θα σε κρατήσουν ενεργό.

Ας εστιάσουμε στη θετική πλευρά της κατάστασης, ας αναθεωρήσουμε κι ας επιλέξουμε την υγεία και μέσω της διατροφής.

elenidis 300X300
ODYSSIA BANNER MAKE 300
agios nektarios aktinodiagnosi thermis 2

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ